.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلفات تصادفات رانندگی در مازندران یک درصد افزایش یافت
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در ۱۱ ماه امسال ۵۹۳ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت.

به گزارش شمال نیوز،  علی عباسی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فوت ۵۹۳ نفر ناشی از تصادفات رانندگی طی ۱۱ ماه سال جاری افزود: ۸۳ درصد از فوت شدگان بومی هستند و در جاده‌های برون شهری ۴۰۹ مورد، محور درون شهری ۱۵۹ نفر و راه روستایی ۲۵ فوتی ناشی از تصادف به ثبت رسید.

 

وی با اظهار اینکه بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌های ساری، میاندرود با ۱۰۳ بابل با ۸۳ و آمل با ۷۹ بیشترین و شهرستان گلوگاه با ۹ مورد کمترین فوتی ناشی از تصادفات رانندگی گزارش شده است، افزود: در ۱۱ ماه امسال، ۱۴ هزار و ۲۴ نفر مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد کاهش داشت.

 

عباسی در خصوص بیشترین و کمترین مصدومان شهرهای استان گفت: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان، بیشترین مصدومان در ساری و میاندرود با ۲ هزار ۹۷۰ نفر، بابل با ۲ هزار ۱۶۲ نفر و آمل با هزار ۶۷۴ نفر کمترین میزان در شهرستان فریدونکنار با ۲۶۷ نفر ثبت شده است.

 

این مقام اجرایی استان یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند در امر فرهنگ سازی با استفاده از آمارهای پزشکی قانونی با برنامه ریزی پیشگیرانه و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای کاهش آمار کشته‌ها و مصدومین در حوادث رانندگی مؤثر باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.525 seconds.